Pagina's

donderdag 12 oktober 2017

Quiltstudio Patch & Stitch in Weert.............

Een keer in de maand komen we gezellig bij elkaar om te quilten op de bee van Wendy Jansen.
Deze heeft ook een heel gezellig winkeltje, kijk maar eens mee......................

O nee he een blok van een teckel zal ik,
ja natuurlijk wilde dit pakketje weer met me mee..........................

Prachtige stofjes en mooie tas he.
Om van dat stofje van de tas maar niet te hebben.
Dit wil iedereen wel he....................


Het is altijd een feestje om hier rond te kijken hoor...............

En toen in haar huiskamer hadden we bee en er waren er twee met deze mooie blokken bezig, wauw.....................

En zij naast mij was bezig met dit mooi's, die kleuren he......................

Al mijn blokken zijn klaar hoor, dus ze ging op haar knieƩn om een stofje erbij te zoeken voor de randen in de quilt.
Moeilijk is dat he, en al die vrouwen erbij natuurlijk haha.
Zo gezellig toch...................



Nee toch deze heeft ze uit gekozen hoor.
Zo simpel een stofje uitzoeken, maar zo moeilijk om dan te beslissen he.
Kennen we allemaal wel toch.

Ikzelf heb aan mijn klosjes gewerkt, heerlijk om mee te nemen...........................

Dus ben je in de buurt ga hier zeker eens kijken......................................

........................liefs.Conny.................................

2 opmerkingen: