Pagina's

zaterdag 4 maart 2017

Wat is af en gedaan en gezien en bewonderd...................

Ja ik heb goed mijn best gedaan hoor.
Heb allebei mijn sjaals helemaal klaar en een al gedragen deze week.
En zelfs al bewonderingen er over gekregen, dat doet een mens zo goed toch...............
Ben er zelf helemaal blij mee met deze grote sjaal..............
En dit gebreide kleine sjaaltje is zo soepel he.
En dat kleur verloop zo mooi.
Die ga ik nu ook fijn dragen, helemaal mijn kleur....................
Gelijk met het vorige sjaaltje had ik ook dit bolletje gekocht.
Dus hopla nu op de pennen gezet.
Is een klein en lief zomer sjaaltje met allerlei gekleurde houten kralen erop.
Word weer erg leuk........................

Vrijdag borduur cafe en weer gewerkt aan dit lappie, het groeit langzaam.
Maar dat geeft niet toch.................

Afgelopen maandag weer op de bee van Wendy.
De Tornclub..............................
Bovenste quilt bewonderd van iemand.
Heel kleurrijk he...............

En hier was ook iemand mee bezig, allerlei kleuren grijs......................

Zelf bezig geweest met de laatste blokjes voor weer een rand om de guutte quilt.
Dus nu weer eens thuis mee aan de gang om er weer een rand om te zetten..................
 
Met breicafe deze week weer trouw bezig geweest met mijn fecka vest.
En een kiekje van mij zelf in de spiegel met mijn sjaal om..................
En dit mooie hemdjes had ook iemand weer helemaal klaar, van een heel mooi zomer garen..................

Zal het even showen mijn vestje is klaar, staat er erg mooi toch.
Ze wilde het op een zomer jurkje gaan dragen.................
Zo zien we heel veel he.
Maar zo gezellig mijn clubjes de hele week.
Zou het niet willen missen hoor...............
 
..................................liefs.Conny...............................
 
 








5 opmerkingen: